#Brussel

22 Mrt

brusselde greep van angst

hij doet zijn werk

verdwaast

verlamt

de greep is sterk

 

toch, vlak voor hij mij grijpt

ruk ik me los,

zoals altijd weer

 

want

de greep van angst is sterk

maar die van liefde

zoveel meer

2 Reacties to “#Brussel”

  1. fradigt 22 maart 2016 bij 22:47 #

    Ik hou mijn hart vast….en jou

Trackbacks/Pingbacks

  1. Afscheid | feetjeblogt - 6 december 2016

    […] een feestende meute inrijdt in Nice, een bomaanslag op de luchthaven van Istanbul, de aanslagen in Brussel, in Orlando, New York…. waarom? De ouders en hun kinderen die zich in Pakistan veilig waanden […]

Geef een reactie

