Ongeremd

21 Jan

melissa_rae_daleHé, pssst. Wist u dat minstens de helft van alle vrouwen nooit zin heeft en dat een flink deel zelden of nooit klaarkomt? Erg hè. Ik wist het ook niet. Maar het wordt nog erger!

Ontzettend veel vrouwen durven zichzelf namelijk niet aan te raken. Die zien masturberen als vreemdgaan. Hè wat?

Mmmm…het eerste gedeelte durf ik nog wel voor waarheid aan te nemen. De vrouw anno 2014 heeft zoveel ballen in de lucht te houden, dat ze sommige ballen maar gewoon laat voor wat ze zijn. Te moe, te druk, etc. Dat snap ik. Maar met de laatste regels heb ik toch wel wat meer moeite hoor…waar zijn die gegevens op gebaseerd?

Volkomen kut
Bovengenoemde stellingen zijn afkomstig van Marleen Janssen. De auteur van het boek Alleen voor vrouwen, het geheim van het vallei-orgasme. Volgens haar verkeert het seksleven van de Nederlandse vrouw in deplorabele staat. Of, hoe we dat hier in de omgeving 010 zouden zeggen: dat is volkomen kut.

Ik vraag me af hoe Marleen tot  eerder genoemde conclusies is gekomen. Heeft ze hier een enquête op losgelaten? En zo ja, in welk postcodegebied? Essentieel, want het maakt nogal wat uit of je dit soort expliciete vragen in de Randstad of in de Biblebelt stelt lijkt me. Of zijn haar gegevens voortgekomen uit gewoon maar wat (excuus voor eventuele misplaatste associaties) natte vingerwerk?

Genieten met een grote G
Enfin, het doet er allemaal niet toe hoeveel vrouwen er hulp nodig hebben, feit is dat Marleen dé oplossing heeft. Het vallei-orgasme. Het wat? Het vallei-orgasme dus. Wat het precies is, daar kom je als lezer van het boek niet achter, daar moet je eerst een onlinecursus à € 347 voor volgen. Een letterlijke handleiding (hè, nu doe ik het weer…sorry) dus, die je kunt volgen in de beslotenheid van de eigen slaapkamer.

Het vallei-orgasme is één van de taoïstische seksuele technieken die al duizenden jaren worden doorgegeven van moeder op dochter en van vader op zoon, aldus Marleen. Poeh hé, ik kwam met mijn moeder nooit verder dan een dagje shoppen in Amsterdam.Ik heb blijkbaar wat gemist in mijn jeugd. Maar goed, ik dwaal af.

Het komt er volgens Janssen op neer, dat je jezelf in een orgastische staat brengt door te masturberen (of zoals zij dat zelf noemt: zelfbeminnen).Tot zover lees ik eigenlijk nog niets wat de gemiddelde Vivavrouw niet al wist.

Hou je handen aan het stuur!
Maar…nou komt ie! Want wat gebeurt er vervolgens? ‘Je leert gasgeven en remmen met je seksuele energie, jij blijft de baas over de Ferrari. Met die Ferrari kun je terechtkomen in regionen met schallende cimbalen.’

Eh…ik wil niet heel vervelend doen hoor Marleen, maar als ik iets niet wil tijdens een Doe ’t zelf klus dan is het wel remmen. Sowieso is ongeremd het toverwoord als het op lust aankomt toch? Gewoon helemaal total loss rijden die bolide. Beng! In de vangrail and beyond. Tot de Airbag volledig openklapt. Adrenaline, daar gaat het toch om? Uiteindelijk kom je vanzelf wel weer tot stilstand.

Je kunt er een lange, vloeiende reis mee maken, ‘als een adelaar die in grote golven over de vallei scheert’.

WTF? Dat soort vergelijkingen zijn aan deze huismus niet besteed hoor. Laten we nou niet net gaan doen alsof seks plotseling iets heel verheffends is. Dat leidt alleen maar af.

Heerlijk duurt het langst
Bij getrainde vrouwen kan zo’n orgastische staat urenlang duren’.

Oh, oké…nog even los van het tijdsaspect (dit klinkt alleen aantrekkelijk als je werkeloos of 2 weken vrij bent zonder verdere verplichtingen) heeft de tijd mij wel geleerd dat alle goede dingen maar even duren. Een ritje in de achtbaan, het eten van een lekker ijsje, genieten op een terrasje in de zon…dat is allemaal leuk, lekker en genieten geblazen, omdat het maar even duurt.

Zit je te lang in een achtbaan? Word je misselijk. Eet je 40 ijsjes? Maagkrampen gegarandeerd. Zit je te lang in de zon? Dan hangen de vellen erbij. Lang is niet per definitie leuker Marleen. Integendeel!

Thanks, but no thanks
Volgens Marleen kan een vallei-orgasme echt je relatie redden. Weet je wat Marleen? Ik geloof er niet in. Ik zit niet te wachten op een dal in mijn seksleven. Want dat is uiteindelijk toch gewoon wat vallei betekent? Ik hoef geen dalurenkaart, geen online cursus en al helemaal geen vallei-orgasme.

Ik ga mijn boekenbon dan ook niet besteden aan dit bewuste boekje, al las ik in het stuk in de Volkskrant wel één gedeelte waar ik goed in kon vinden. Volgens Marleen moeten mannen namelijk eens wat meer hun zaad binnenhouden. Ik ben voor. Prima plan. Scheelt uiteindelijk een hoop extra wasgoed.

Dat zou pas bevredigend zijn.

Bron Foto; Melissa_rae_dale

5 Reacties to “Ongeremd”

  1. Tineke 21 januari 2014 bij 19:27 #

    Ontzettend grappig, heb me rot gelachen.

    • feetjeblogt 22 januari 2014 bij 12:52 #

      Een goede lachbui….daar kan eigenlijk geen orgasme tegenop toch? 🙂

  2. Luna 22 januari 2014 bij 11:42 #

    Erg leuk geschreven Fee! Heel vreemd die contradictie tussen het onderwerp van het boek en die bouquetreeksschrijfstijl, dat kan toch echt niet meer in deze tijd. “Met je Ferrari terechtkomen in regionen met schallende cimbalen”… Ik werk op een muziekschool en ik krijg echt geen postieve associaties bij schallende cimbalen. Bovendien is een urenlang orgasme blijkbaar niet erg fijn: zie http://4nieuws.nl/opmerkelijk/878114/vrouw-in-ziekenhuis-door-urenlang-orgasme.html
    Leuke blog!

    • feetjeblogt 22 januari 2014 bij 12:53 #

      Hahahaha, oh wat erg…daar moet ik inderdaad niet aan denken nee 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hakuna Matata | feetjeblogt - 2 februari 2014

    […] kon worden onder de sterrenhemel aan de rand van het Riftvallei. Ik laat de grapjes over het valleiorgasme even voor wat ze zijn, al denk ik stiekem dat Wim daar wel op […]

Geef een reactie

