Huil maar niet

30 Dec

Niemand kent jouw tranen
Niemand ziet jouw pijn
Ze zien slechts een spelend meisje en dus…

wat je niet ziet, zal er dan ook wel niet zijn

Je maakt je graag onzichtbaar
Verbergt je achter een lach
Omdat je jezelf hebt wijsgemaakt,
dat klagen echt niet mag

Jij doet niet aan zwaktes
Jij vindt dat dat niet hoort
Maar als je dan eindelijk om hulp vraagt
dan word je niet gehoord

Ik zie wel jouw wanhoop
Ik voel wel jouw pijn
En ik weet, ook al is het niet zichtbaar,
dat het onderhand een hel moet zijn

Dus huil ik nu jouw tranen
Schreeuw ik jouw pijn, zodat iedereen weet
dat het echt niet langer gaat zo
en zodat niemand meer vergeet

Dat je slapeloze maanden vol pijn kent
En bijna stikt in je eigen verdriet
Alleen maar omdat men denkt dat iets er niet is
Simpelweg omdat je het niet ziet.

Dus huil maar niet mijn liefje,
Mama doet dat wel voor jou
Ik jank, ik schreeuw, ik krijs als het moet
Omdat ik van je hou

3 Reacties to “Huil maar niet”

  1. barbarahensen 30 december 2013 bij 23:49 #

    Heftig…..sterkte!

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  2. hetgoedezaad 31 december 2013 bij 15:56 #

    Er is iemand die wel de tranen/leed ziet. Diep in het hart kan Hij zien en dat is God/Schepper van het leven. Prettige jaarwisseling en een gezegend 2014. Gr. Patricia

  3. Natasja Westmaas 6 januari 2014 bij 15:37 #

    Wow… heftig… Sterkte. X

Geef een reactie

