GTA V weduwe

15 Okt

Voor de buitenwereld lijkt hij zo’n rustige, lieve man. Een man die graag tijd met zijn gezin doorbrengt, op zondag de auto wast en af en toe tijd vrij maakt voor zijn grote hobby vissen. Kortom, een doodnormale, liefdevolle echtgenoot en vader. En eerlijk is eerlijk, dat is hij ook het grootste gedeelte van de tijd. Als ik uit mijn werk kom, staat hij in de keuken de piepers te jassen. Hij heeft de kinderen uit school gehaald en is daarna direct aan het eten begonnen. Ik kan bij wijze van spreken zo aanschuiven.

Na het eten knuffelt en stoeit hij met zijn dochters en als ik ze naar bed heb gebracht staat hij glimlachend in de deuropening te wachten met twee bakken koffie in zijn handen. Gezellig even een momentje samen. Niet dat ik daar lang van kan genieten overigens, want zodra hij de laatste slok koffie door zijn keelgat laat glijden staat hij op, trekt zijn jas aan en gaat erop uit. De straten onveilig maken.

Gewelddadig typje
Echt, ik herken mijn man niet meer terug op dat soort momenten. Met het grootste gemak rukt hij een willekeurige automobilist met grof geweld uit de auto om er vervolgens met het voertuig vandoor te gaan met een lullige 120 kilometer per uur. Binnen de bebouwde kom wel te verstaan! Met zijn blik op oneindig rijdt hij het avontuur tegemoet, zich geen enkel moment bekommerend om de chauffeur die hij hevig bloedend op de stoep heeft achtergelaten.

Eén wijk verder pikt hij zijn vrienden op. En het spijt me dat ik het moet zeggen, maar naast onze eigen kennissenkring houdt hij er zelf ook nog wat ‘matties’ op na. In de categorie foute vrienden zullen we maar zeggen. Samen met hen is het iedere avond hoeren en snoeren. Voorbijgangers kunnen een klap voor hun bek krijgen, rode lichten worden stelselmatig genegeerd en als ze echt goede zin hebben, beroven ze ook nog even een bank. Gewoon voor de gezelligheid.

Face it: ik ben een gangsterliefje
Babes in bikini’s geilen op hun mooie (gestolen!) sportwagens en hun stoere blufpraat en vuilbekkerij. Iedere avond heeft hij de meest prachtige bitches voor het uitzoeken. We zijn gelukkig getrouwd, maar ik weet dat ik hem op dat soort momenten moet delen. Het is niet anders. Dat is het lot van een gangsterliefje.

Gelukkig komt hij tot nu toe elke avond weer veilig en heelhuids thuis. Zodra de stroom van zijn Playstation III af is, zit daar ineens weer mijn lieve, rustige man op de bank. Die vroeg naar bed gaat, want het is morgen vroeg dag, de metro rijdt een aangepast rooster en hij moet ook nog eens de kliko aan de weg zetten.

Tja, spannender wordt het niet in het gewone leven vrees ik. En dat is maar goed ook.

Bron foto: blindfutur3

3 Reacties to “GTA V weduwe”

  1. Patty 16 oktober 2013 bij 08:57 #

    Geweldig geschreven! Ik begon net te denken ‘ja…maar…bij zo’n vent blijf je toch niet’ en toen…hahahaha Nogmaals, geweldig!

  2. mickzijdel 18 oktober 2013 bij 15:44 #

    goed en geweldig!

    zo word mijn broertje binnenkort dus ook, maar dan laat hij een aantal dinen zitten, hij rijd alleen maar door rood en ramt mensen voor zijn bek

Geef een reactie

