Wanhoop

19 Mei

geen

blonde koppies
groene truitjes

op het netvlies voor altijd

verlossende woorden
die steken als messen

maakten een eind aan de onzekerheid

onschuldige kinderen als hoogste inzet
onbegrip voor zo’n laffe daad

ik denk dat iedere vader en moeder
vanavond menig traantje laat

kracht en sterkte voor de moeder
wij voelen slechts een splinter van haar pijn

wat nu rest is enkel stilte
een echo van wat nooit meer zal zijn

alle nabestaanden heel veel troost, kracht en sterkte gewenst. Nederland huilt met jullie mee

4 Reacties to “Wanhoop”

  1. Dominique Leemans van Heijst 19 mei 2013 bij 23:36 #

    Jij schrijft het, ik voel het. Prachtig geschreven.

  2. Bert Vriendts 20 mei 2013 bij 00:53 #

    Het is triest, dat 2 jonge broertjes, zo om het leven is gekomen door wanhoop van hun vader
    ( MOORDENAAR ) hun het leven is ontnomen. Mijn Medeleven naar hun Moeder en Familie.

  3. Sylvia v Dijk 20 mei 2013 bij 11:23 #

    Aangrijpend, ontroerend….heel mooi.

  4. deseree 20 mei 2013 bij 23:45 #

    Je hebt mooi onder woorden gebracht, wat ik, en ik denk wel met mij, veel mensen denken en voelen.erg aangrijpend.
    Ik wens de moeder en de rest van de familie, van Julian en Ruben, veel sterkte en kracht, om dit grote verdriet te kunnen dragen.
    Ik ben er echt helemaal kapot van, en kan maar moeilijk bevatten, dat je als vader in staat bent, dit je kinderen aan te doen.
    Hoe “ziek” moet je dan wel niet zijn ??.

Geef een reactie

