De prik van de kaktus

8 Mrt

geen

Verblind door voorraadkasten vol met Haribobeertjes liet ze nietsvermoedend haar lurven en haar kladden zien aan die 43 jaar oudere man. En ze kreeg waar ze op hoopte. De prik van de kaktus.

 

Dat die man rondliep in een boksring in een oversized blauwe pyama met getekende wenkbrauwen terwijl zij nog niet eens verwekt was lijkt haar niet te deren. Het is de liefde van haar leven en met 19 jaar weet je daar toevallig al ALLES van!

En hij? Hij is desastreus gelukkig. Wat zoveel betekent als ‘alles doet het nog’. Dat moet ook het eerste zijn geweest wat zij gedacht heeft natuurlijk. Doet ie ut of doettie ut niet? Want als je 19 bent wil je best een tweedehandsje rijden, maar alles moet wel nog naar behoren functioneren toch?

Sorry, dit is een veel te cynische blog aan het worden en dat was eigenlijk niet de bedoeling. Hartstikke leuk voor Peter Jan Rens dattie de liefde van zijn leven heeft gevonden in de 19-jarige Virginia. Laat ik er daarom niet teveel woorden aan vuil maken en het kort houden.

Maar ja, ik heb ook 3 dochters en ik zou er toch niet aan moeten denken. Ik kijk nog maar eens naar het filmpje van die twee en één vraag blijft door mijn hoofd zingen. Is het niet bijzonder vreemd dat op dit moment heel Nederland meekijkt in een zeer geruchtmakende zedenzaak en hier schande van spreekt terwijl dit soort vormen van pedofilie gewoon ongestraft blijft? Ik heb ineens niet meer zo’n trek in Haribobeertjes.

2 Reacties to “De prik van de kaktus”

  1. Petra 8 maart 2013 bij 09:21 #

    Ik vind het ook brr! Maar dat meisje lijkt veel ouder dan 19, misschien is dat nog één troost.

  2. feetjeblogt 9 maart 2013 bij 14:55 #

    Ja das waar….ze oogt veel ouder. Maar toch…het idee…jakkes!

Geef een reactie

